چرا بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه رنج از درد استخوان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ما اغلب می شنویم که برخی از بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه از درد استخوان شکایت دارند. همانطور که می توانید تصور کنید، چه هولناک آن را برای بیماران مبتلا به درد است. پس چرا بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 5 کلیه از درد استخوان؟ بعدی رنج می برند، مراجعه کنید به موارد زیر برای پیدا کردن پاسخ به هر سوال دیگر، امیدواریم که شما می توانید به ما کمک می آیند، و ما خواهد شد همه چیز ممکن است برای کمک به.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 5 به علت نارسایی کلیه در طولانی مدت، باید عوارض نارسایی کلیه را تجربه کنند. در واقع، به جز درد استخوان، آنها نیز از عوارض دیگر، از جمله بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های دستگاه تنفسی، بیماری های سیستم عصبی رنج می برند. در اینجا، ما معرفی خواهد کرد که چرا بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه از درد استخوان رنج می برند.

کلیه ارگان متابولیک عمده ای در بدن ما است، و مسئول است برای بسیاری از توابع برای حفظ سلامتی ما. در حالی که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه های شما نمی توانند عملکرد طبیعی با توجه به کلیه ها آسیب دیده است، و بدترین عوارض جدی و خطرناک از نارسایی کلیه است. کلیه های آسیب دیده می تواند به اندازه کافی آلفا 1 هیدروکسیلاز، که می تواند کمبود شدید ویتامین D. فعال شود ترشح نمی برای بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه، که اغلب از فسفر کم و کلسیم بالا رنج می برند به دلیل اختلال طولانی مدت از کلسیم و فسفر است. که یک علت شایع درد در استخوان بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه است. علاوه بر این، به منظور کاهش بیش از حد فسفر اگر بیماران فسفر بیش از حد حاوی جاذب آلومینا، اضافه کردن به سمیت آلومینیوم، که اغلب باعث آسیب استخوان، درد استخوان و تنها یکی از علائم بیماری است.

در واقع، به جز درد استخوان، بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه نیز آسان به تجربه شکست به عنوان اولیه و درمان مناسب برای شما ضروری است. اگر می خواهید در مورد درمان می دانم، به جز دیالیز، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد. بهترین آرزوها!

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1568.html





:: برچسب‌ها: مرحله 5 نارسایی کلیه، درد استخوان ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: